Tack min älskade vän

"Min vän, jag älskar dig.

Jag vill verkligen finnas där med dig, för dig.
Du är en stark tjej, men även starka tjejer får vara svaga.
Ingen jag känner är som Du.
Dina tårar som rullar ner för din kind, låt dem falla.
Var inte rädd.
Jag vet att det är mycket du vill veta, få svar och få saker sagt.
Det är aldrig försent.
Prata med honom. Innan du somnar, när du vaknar.
Han hör dig och han älskar dig.

Lugnet får oftast saker att komma, tankar att flöda
känslor att släppas fria.
Var aldrig rädd för att känna dig liten, svag och sårbar.
Du är en människa, en människa med känslor som
behöver flyga.

Fly inte undan, stanna kvar.
Jag finns här för dig och varje gång du behöver en röst, en trygg hand
så finns jag där. Alltid.
Du är underbar.

Min vän, jag älskar dig."


Denna otroligt vackra och starka text skrev en av mina absolut bästa vänner; Victoria Sikström, till mig för nästan 2 år sedan när det verkligen kändes som om jag skulle drunkna i alla tankar och känslor som jag bar på. När jag känner mig svag och blir förbannad på mig själv för vad jag tänker och känner som jag gör så brukar jag läsa dessa rader, Det betyder otroligt mycket för mig att ha Dig som min vän, och alla andra underbara änglar som jag har runt omkring mig. Ni betyder ALLT för mig! Love You !

Och Angels, Glöm inte: Jag finns ALLTID här för Er också!

Ta hand om Er!

*Big Hugs*

Kommentarer
Postat av: Victoria

Länge sedan nu, fast minnena finns alltid kvar.

Älskar dig vännen. Alltid.

2012-01-04 @ 04:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0