- Fredag -

Praktiken idag gick bra. Var roligt och en hel del skratt mitt i allt kaos. Fick skjuts hem av en arbetskollegan på praktiken vilket var skönt då man slapp bussen :)

Då jag kom hem så var det helt tyst och inte en människa i rörelse. Mamma och Micke hade redan gått och lagt sig, var tydligen helt slut båda två. Surrade en stund med dom sen gick jag ner och satt mig framför datorn. Kikade på Facebook och såg att jag fått ett mail av min barndomskompis Elin som var hemma hos sina päron som bor jättenära mig. Passade på att ringa för att höra om hon var vaken och drog därefter dit en sväng för att säga hej, se hennes bebis och surra lite. Haft en riktigt trevlig stund och kom precis hem.

Nu ska jag gå och lägga mig då jag verkligen är helt slut. Ser verkligen fram emot morgondagen som jag kommer att spendera med massa underbara töser som jag inte sett på länge. Ska först ner på stan och kika runt lite med Maria, sen senare så ska vi hem till Vickis och mysa, även Vevve kommer som jag inte sett sedan i somras. Ska bli skitmysigt. Vet inte riktigt vad vi ska göra, jag måste dock i vilket fall hålla mig borta från alkohol samt lägga mig i tid då jag ska jobba på söndag kl 7.00. Men ska iaf bli underbart att ses, ser jag verkligen fram emot!

Tack för idag, slut för idag!
På återseende!
Sov gott!

*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0