- Lördag -

Gick bra på jobbet inatt.
Blev mycket skratt och inte någon sömn alls.
Blev varmt omfamnad av en patient som saknat mig.
Så himla underbart.
Jag hade saknat denne också.

Vaknade strax efter kl 13.
Inte frivilligt, mobilen ringde.
Glömde att stänga av ljudet.
Har ont i huvudet.
I vanlig ordning.
Så jävla tröttsamt.
När ska detta släppa?

Praktik inatt igen.
Känner mig inte alls peppad som jag mår nu.
Hoppas trycket i huvudet släpper tills ikväll.
Det måste det, om jag ska orka.

På återseende.
*BiG HuGs*

Kommentarer
Postat av: Anonym

IDA!Du måste på nåt sätt få tag i en läkare som kan hjälpa dig att få bukt med dina besvär,kan ingen där du praktiserar hjälpa dig?Du måste ta hand om dig.Älskar dig Kram Faster

2008-12-27 @ 22:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0