- Tisdag Kväll -

Ja, vad ska man säga mer än att denna veckas två första dagar har varit rätt intensiva. Igår sov man på eftermiddagen, vaknade vid 19.30 (då skittrött) för att göra sig iordning för jobbet. På jobbet var det hur lugnt som helst, men man blir rätt seg ändå. Efter att jag rapporterat till dagpersonalen så skyndade jag mig mot bussen för att åka hem för att hinna få några timmars sömn. Somnade vid 8 imorse kanske, alarmet ringde 10.45 då det var färdigsovet för min del. Kände mig nästan lite "bakis" då jag klev upp, var yr i huvudet och ville bara sova vidare. Men den möjligheten fanns inte då jag var tvungen att bege mig till sjukhuset för att ha S-HLR.

Det var faktiskt givande och intressant med S-HLR, något väldigt viktigt att få träna på och kunna. Dock kunde jag inte genomföra alla momenten, eller rättare sagt kunde jag inte träna speciellt mycket på inblåsningarna då jag fick sån fruktansvärd yrsel, är så sjukt less på att ha ett huvud som ständigt snurrar! Men det gick bra iaf och nu kan man det hyffsat också. Hoppas att man inte glömmer bort allt på en gång bara. Vid 16.30 var vi klara och då drog jag till jobbet. Har gått bra, fast det blev väldigt stressigt under kvällen, sprang runt som en yr höna för att försöka hinna med allting. Fast vettetusan om jag fick allting gjort, men hoppas det iaf. Jag gjorde så gott jag kunde iaf. Tråkigt när man känner att man inte hinner med allt som man vill, fast så är det ju, inte så mycket att göra...

Nu är man hemma efter en rätt lång dag. Ska snart ta ett bad och sedan krypa ner i sängen. Hoppas jag kan somna i god tid ikväll, känns som om man har några timmars sömn att ta igen. Det löser sig nog. Är jobb imorgon också. Börjar kl 11.30, ska väl kliva upp vid 10-10.30 nångång.

Usch vilket tråkigt inlägg. Sorry för det.
Nu pallar jag inte skriva nå mer heller.
Ha det så bra, sov gott!

*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0