- Torsdag -

Praktik till ungefär 14, sen begav man sig till Vårdcentralen. Fick göra massa konstiga tester då läkaren kollade balans, reflexer, rörlighet i nacken mm. Han blev väl inte speciellt mycket klokare än vad jag själv var utan förstod inte vad det är för fel på mig. Blev även provtagning samt att läkaren skulle skicka iväg en remiss så att jag ska få mitt huvud röntgat. Röntgen lär man ju säkert få vänta på i evigheter, provresultaten ska jag ringa och kolla vad dom visade i början av nästa vecka.

Fan vad ont i huvudet jag hade när jag var på väg hem. Och även trött som en gris. Planen var att jag skulle lägga mig och sova i någon timme direkt när jag kom hem men har fortfarande inte sovit någonting. Har nyss haft ett snabbesök av Morbror och Kristine. Trevligt att träffa dom då det var evigheter sen sist. Ikväll ska jag inte göra ett skit, bara ligga i soffan och glo på tv:n, ta ett bad lite senare. Bara vara...

Imorgon har man praktik, 11-21.30. Känner mig inte alls nå sugen på det nu men förhoppningsvis mår jag bättre imorgon. Återstår att se. Men jag hoppas på det iaf för jag orkar inte må såhär konstigt nå mer. 

Saknar min Ethii. Hoppas att hon har det bra i Norge nu. Jag har förhoppningar på att hon kommer ringa mig ikväll, vi får se, men jag hoppas. 

Nu har jag inget vettigt att skriva.
På återseende!

*BiG HuGs*
 


P.S. Lillasyster tog sitt körkort igår! Grattis Syster! Bra jobbat! *Luv Ya*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0