Dålig uppdatering

Varit dålig på att skriva den senaste tiden. Har inte suttit speciellt mycket vid datorn nu de senaste dagarna, bara korta snabbisar. Men iaf så blev inte Vickis hår sådär jättesnyggt efter blekningen men det justerade hon genom att färga om det dagen efter och nu ska det tydligen vara snyggt vilket jag inte alls betvivlar. Hoppas jag får se henne och hennes nya hårfärg snart.

På söndag morgon drog vi i buss upp mot Umeå, eller rättare sagt Vännäs. Och fy tusan vad roligt det var alltså. En toppenmatch med bra tempo och en riktigt jämn match, slutade i sudden och sedan vann girlsen i förlängningen. De avgjorde då det var 9 sekunder kvar. Så jävla underbart rent ut sagt! Och jag har nog inte skrikit så mycket sedan matchen i våras mot Östersund, var helt galen. Fick beröm av en kvinna från hemmapubliken, att jag vann duellen mot henne och hemmasupportrarna. Jag mot 95 andra, och jag hördes mer än dom alla tillsammans! Haha. GRYM JAG! Efter matchen började jag tjaffsa med nån störd jävla gubbe som hejade på Vännäs som snackade massa skit och var helt dum i huvudet, bara kokade i mig. Han var verkligen helt jävla störd! En härlig resa tillbaka mot Sundsvall var det iaf och en underbar söndag!

Praktik måndag och tisdag. Gått med en skötare, eller rättare sagt gått med mig själv. Men det gick bra och var faktiskt skönt att slippa medicinutdelning för två dagar. Man blir lite less på att hela tiden dela ut massa piller. Idag har jag varit ledig, sov hos Ethii för att sedan besöka en frisörsalong för att göra något åt skatboet på mitt huvud. Var typ galet nervös innan jag kom dit och satt mig i stolen men det var inte så farligt som jag förväntade mig. Och håret kapades inte av så mycket som jag trodde att jag skulle behöva göra. Syster blev besviken på mig att jag inte klippte kortare, fast vem vet, kanske klipper någon längre page-frisyr någonting framöver. Men som jag sa till syster; step by step.

Imorgon är det praktik igen, 7-16. Efter det ska jag nog inte göra speciellt mycket, hem och tvätta lite och städa undan är tanken fast det återstår att se ifall man pallar.

Nu ska jag glo lite på dumburken innan jag går och nannar.
Ha en trevlig kväll.
På återseende!

*BiG HuGs*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ida!Tänk på att rösten ska hålla många matcher till.

Sen ska man vara snäll mot gammla gubbar(men är dom som du säger helt störda så kom igen)Kram Faster

2008-12-11 @ 18:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0