Göteborgsbesök

Dagen började väl sådär. Skulle börja praktiken kl 11 idag. När jag vaknade och kollade på mobilen så var klockan 11.30. Ringde direkt till praktiken men det var som tur var ingen större fara då sköterskan som jag skulle gå kvällen med inte började förrän 15.30. Så jag var väl på praktiken vid 13-tiden eller något. Kändes som om det skulle bli den absolut segaste dagen/kvällen men det gick faktiskt rätt fort.

När jag kom hem så hade underbara Lena & Jerry kommit fram. Var underbart att få krama om dom igen. Fick julklapp av dom också, en skitmysig mjukisdress. Ett stort tack! Den kommer jag använda flitigt kan jag lova.

Nu ska jag vara social igen.
Imorgon ska jag och Lena på stan.
Hoppas man hittar något som passar.

Ha de bra!
På återseende!

*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0