Hemma efter en lång dag.

Nu har man precis kommit hem. Har gått bra att jobba fast känner mig rätt "mör" och trött i kroppen nu. Men det har varit skoj att jobba. Blev lite halvstressigt på kvällen men det gick bra ändå. Nu sitter man hemma i vardagsrummet med Majkel och Mämii. Ska ta och fila till mamsens naglar lite, ett bad och sen sängen. Börjar praktiken klockan 07.00 imorgon. Fan vad jag hatar att vakna tidigt på morgonen...

Efter praktiken imorgon blir det mamsen som kommer och hämtar mig sen innebandy. IBF Sundsvall ska möta serieettan RIG. Kommer att bli en sjukt tuff match men tror och hoppas att det blir en bra och rolig match. Och givetvis skulle det vara helt underbart med en vinst imorgon, vi får se hur det går.

Pallar inte skriva nå mer nu. Ska vara lite social nu innan jag "drar mig tillbaka".

Trevlig kväll allihopa!

*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0