Knäppa förbannade huvud!

Fattar inte att jag orkade vakna av mig själv kl 13.07. Så förbannat typiskt då man kan sova hur länge man vill. Men men, inte mycket att göra något åt. Var verkligen inte på humör att praktisera då jag vaknade igår kväll. Var så konstig i huvudet hela dagen och även kvällen. Och inte blev det nå bättre då jag väl kom på praktiken heller.  Var lagomt "road" av patienterna som skrek och gick an, kändes på allvar som om mitt huvudet skulle explodera. Men det gick väl ändå får jag väl lov att säga. Överlevde iaf. Sitter ju trots allt här och skriver just nu. Men det är fan inte bra idag heller.

Inatt började det att trycka på ögonen också. Tidigare har det bara varit ett tryck mot själva skallbenet. Så sjukt obehagligt då det kändes som om mina ögon skulle "ploppa ut". När jag idag vaknade så hade jag kvar samma tryck, fast bara mot det högra ögat. Känns precis som om det är någon som nyper tag i i synnerven eller något så att det gör skitont.

Fy vilka bittra inlägg jag skriver hela tiden. Bara massa "babbel" om min korkade huvudknopp. Sorry att jag är så fruktansvärt tråkig.

Idag blir det innebandykollande iaf. Tjejerna ska spela en träningsmatch mot något grabblag. Blir kul att få se lite innebandy, känns som evigheter sedan sist. Så det blir nice.

Ha en bra dag!
På återseende!
*BiG HuGs*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0