Orka, orka inte; det är frågan...

Fattar inte vad det är med mig. Är så förbannat trött hela tiden.
Verkar ha kommit in i en ny sån period med ständig trötthet och
jag som tycker att det känns som om jag nyss var i en sån period....



Idag har jag varit på skolan med Olle. Satt och gäspade i princip
hela tiden. Hade svårt att somna men ändå så sov jag ju tillräckligt
många timmar inatt tycker jag själv, men jag vet inte. Eller så är det
kan ske vädret som gör att man går omkring och mår konstigt?
Nu har vi iaf förberett oss inför onsdagens redovisning, så är det
bara och vänta och se hur det går. Känns bara som att man vill få
det gjort så att man kan stryka det och lägga det bakom sig. Pallar
inte med nå mer skola nu, inga fler skoluppgifter, vill inte. Tur är det
att vi inte har speciellt mycket kvar. Redovisning på onsdag, HLR
16/12 och sedan något ledarskapsseminarium i början på Januari.
Så det är ju faktiskt inte mycket kvar. Snart är det dags att ge sig ut i
det verkliga livet, utanför skolans dörrar. Och skönt ska det bli ska ni
veta. Känns som om jag aldrig någonsin kommer att plugga igen
fast det tror jag dock att jag kommer, fast inte än på några år.


Imorgon är det praktik igen, 11-21.30. Känns sådär.
När man är där så vill man ju ha så oerhört mycket
energi i kroppen och man vill prestera så mycket man
bara kan, men i det tillståndet som jag befinner mig i
så känns det inte som om jag har den minsa lilla
energignuttan. Och det suger...


Undra om man ska ta och städa rummet? Det behövs
verkligen. Och tvätta någon maskin. Sedan ta ett bad.
Orka, orka inte? Det är frågan det. Ska fundera ett tag till
och försöka finna lite ork och kraft till städningen. Men som
det känns nu så finns den inte, kommer inte gå att finna.
Vi får se....På återseende.


*BiG HuGs*



I Miss You Daddy, Always...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0