Rätt sliten..

Vart en stressig dag på praktiken idag. Fullt upp hela tiden. Fast det gick bra och det var roligt, fast då kl var 16 så kändes det skönt att kunna dra sig hemåt. Väl hemma har det inte alls blivit något av någon tvättning eller städning som jag skrev om igår, I suck.

Imorgon är det jobb som gäller, 7-21. Känns som om jag ska ta och inta positionen snart som Majkel brukar säga, dvs sängen för Er som inte förstod. :) Måste nog göra det om jag ska orka upp kl 6 imorgon bitti. Ska bli kul att jobba, känns som om det var hur länge sen som helst sen sist, fast de var ju även länge sedan då jag inte jobbat något alls sedan praktiken började.

Näe, nog för mig för idag.
Sov gott! Natti natti!
På återseende!

*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0