Torsdag kväll

Imorgon bitti är det praktik, 7-16. Klockan 13 kommer min huvudhandledare och ska ha halvtidsbedömning med mig och min handledare. Känns lite pirrigt faktiskt, man vet liksom inte vad min handledare kommer att säga. Hoppas det går bra iaf, håll tummarna för mig.

Efter praktiken imorgon blir det fika med min arbetskollega P. Ska bli trevligt att träffas och surra en massa då det känns som evigheter sedan sist. Efter det blir det till att springa runt lite på stan och hitta något att ha på sig imorgon kväll samt att springa in på Systemet en sväng då det blir lite festande på kvällningen. Känner mig mycket bättre i huvudknoppen nu och är peppad att festa loss lite imorgon. Ska slinga håret på Vickis och se om hon kommer steget närmare till att återigen bli blondin, vi får se. Ska bli spännande att se :)

Som det känns nu så kommer morgondagen att bli en bra dag, jag hoppas att jag har rätt. Förhoppningsvis följer även Jasmina med ut imorgon, och ev Evine och Valle. Ska bli skoj iaf. Haft besök av Evine här ikväll, har varit trevligt att umgås med den bruttan då vi setts så lite den senaste tiden. Men förhoppningsvis är även hon med och festar loss imorgon kväll, hoppas på det iaf.



Det gör ont i hjärtat att se dig må dåligt,
att stå och titta på när du brottas med
dina tankar och känslor. Jag vill göra
så mycket för dig, vill få dig att må bättre,
få dig att prata med mig. Jag vet inte varför
jag är så feg när det gäller dig. Men jag
hoppas att du vet att jag alltid finns här för
dig och jag kommer aldrig någonsin att
lämna dig i sticket. Jag kommer att stå
vid din sida så länge jag lever, nu och för
alltid. Du är mitt allt! Vi måste hålla ihop,
och kom ihåg det gumman, tillsammans
är vi oslagbara, tillsammans kan vi ta oss
igenom precis vad som helst. Det måste vi.
Jag älskar dig mest av allt på denna jord!





Ha en trevlig kväll gott folk. Sweet dreams.

*BiG HuGs*

Kommentarer
Postat av: Emelie

det känns helt konstigt att det gått halvtid :/. fan vad fort! snart är det januari. skönt att det gick bra med redovisningen, hur la ni upp det? Kram!

2008-12-05 @ 05:35:50
URL: http://emeliestankar.blogg.se/
Postat av: lil' sis

Jag älskar dig, du vet det. Alltid, 24 timmar om dygnet, jämt.

2008-12-05 @ 11:06:04
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0