Summering av gårdagen m.m.

Hade en väldigt trevlig dag samt kväll tillsammans med flickorna mina igår. "Lullade" runt med Mary på stan i flera timmar, fikade lite och sen kom Vickis ner och mötte upp oss. Sen gick vi runt ytterligare en stund och därefter var vi och köpte Sushi som vi tog med oss hem till Vickis. Har faktiskt lärt mig att tycka om det nu, var smarrigt :) Vevve kom och spenderade kvällen med oss, sen gick vi in mot stan för att lyssna på lite spelningar på Skepparn. Var trevligt, men man skulle upp och jobba idag så syster kom och hämtade mig vid halv ett. Blev dock inte till att sova då man kom hem utan då blev man mer eller mindre intvingad till att vara med på Sing Star. Knallade efter den omgången upp till sängen men somnade inte förrän  vid 3-tiden då det var "tjo och tjim" på nedervåningen. Tog mig iaf upp imorse så det gick ju bra ändå, trots enbart tre timmars sömn.

Varit trevligt på jobbet med trevliga arbetskollegor. Kom nyss hem, syster kom och hämtade upp mig så nu sitter man hemma. Tanken är väl att jag ska ta och försöka att städa rummet under kvällen, sen kommer Evine hit ikväll då jag ska fixa hennes ögonbryn samt passa på och umgås med den bruden innan hon åker till Holland på fredag.

Imorgon blir det en tripp till Stöde för att hälsa på släkten lite. Passa på att träffa Gammelfarfar och önska han God Jul. Passar ju bra för min del att åka dit imorgon då jag är ledig. Sen på tisdag är det dags för jobb igen, 10-21.15. Sen är det bil mot Stockholm på onsdag för att därefter bege sig mot den stora båten som ska ta oss på en 48 timmars kryssning till Helsingfors och tillbaka. Ska bli jättetrevligt att åka iväg på jul då ingen i familjen är någon riktig julfirare. Momme och Moffa ska också följa med. Kommer bli Nice :)

Nedan ser ni ett julkort som jag fått av en arbetskamrat.
Rätt läckert va? :)




Nu vet jag inte mer vad jag ska skriva.
På återseende!


*BiG HuGs*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så himmla fin.Älskar dig. Kram Faster

2008-12-22 @ 10:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0