Nya kuddar & nytt täcke! :D

Idag har jag varit på Boendestöd och sett vad dom sysslar med. Var riktigt trevligt och intressant dag med massa trevliga människor som arbetar där. Fick sluta vid tvåtiden då jag mötte upp mamsen och syster på banken för att därefter åka ut till Birsta. Väl där ute hittade jag inte ett enda klädesplagg som föll mig i smaken, bara massa fula grejer överallt. Så tärt! Jag som ville köpa lite nytt då jag är så less på de kläder som finns i mina byråer och garderob. Fast inhandlade iaf ett nytt täcke, 3 nya kuddar samt nya sängkläder. Har bäddat rent i min säng så nu ska man ikväll kura ner sig under det nya täcket och pressa ner huvudet i de nya kuddarna. Kommer bli nice!

Har även städat rummet. Det tog verkligen emot då jag inte alls var på något städhumör men då man väl kommer igång så går det ju rätt så bra. Är inte riktigt färdigt då det ligger en massa prylar över hela min säng som jag måste lyckas lägga någon annanstans. Men det tar nog inte sån lång tid då det är mycket kläder och sånna saker som ligger där. Sen blir det ett bad innan jag kryper ner i sängen. Bland det mysigaste som finns att lägga sig i en renbäddad säng. *Längtar till sängen*

Imorgon är det återigen praktik, 11-21.30. Känns sådär då jag är så fruktansvärt trött hela tiden, skulle bara vilja sova och slappa men jag får ju iaf en liten sovmorgon, bättre än att börja klockan 7 iaf. När jag kommer hem imorgon kväll så har vi fått finbesök från Göteborg, min farbror och hans fru kommer upp. Ska bli grymt kul då det verkligen känns som evigheter sedan vi sist sågs. Senast jag träffade dom var i augusti, så det är ju ett tag sen. Saknar övriga släkten i Göteborg också! Hoppas att jag kommer att kunna åka ner och hälsa på snart och få krama om dom allihopa.



Underbara Jerry & Lena!
Imorgon blir det kramkalas!


Näe, nu måste jag städa vidare om jag ska kunna komma i säng någongång.
Ha det så bra allihopa! Sköt om Er!

*BiG HuGs*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0