Ännu en dag...

Måste ju börja med o säga att jag måste verkligen ha turen med mei ibland. Fick nämligen ett telefonsamtal igår då en gammal bekant sa att han hade min korthållare med allt kvar i. Sheeeet vilken lättnad....mitt gräsliga humör blev lite bättre *haha* Så underbart himla skönt iaf. Detta var som sagt egentligen inte värsta stora grejen men det kändes skönt ändå...inte ens ett problem om man jämför med vad folk har för några problem o bekymmer så jag borde enbart hålla igen käften... *skäms*

Gårdagen fick jag iaf spendera med o bara mysa med min älskade Ethii...sheet gums vet inte vad fan jag skulle göra utan dei. Jag mår så bra av att vara med dei. (L) Men det blev en tidig kväll igår...var skitseg hela dan o kvällen...vi kikade på en film o la oss sen i sängen o glodde på tv o somna typ vid tolv haha...heeeelt otroligt :)

Idag har man varit ute i Birsta en sväng med Evine...snurrat runt när den shoppinggalna lilla flickan skulle byta några tröjor....en annan nöjde sig med o köpa ett nagellack för dom ynka kronorna jag hade i kontanter *haha* Måste beställa nytt bankomatkort imorn oxå, får inte glömma de....

Fattar inte vad det är med mei....nu känner jag mei lite deppig igen....fattar inte hur snabbt det bara vänder med mei o mitt humör, känslor o tankar...knas....ska man vara som en jävla berg-och-dalbana föralltid eller?!?...blir sååå less på att aldrig veta på ett ungefär hur jag kommer att må på morgonen då jag vaknar...

Den som någonsin påstår att livet är lätt kan inte ha vaknat upp på allvar...eller är det jag som lever i en mardröm och aldrig vaknar upp?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0