Skämmig sak man är...

Idag mår man väl inte så himla bra som man kunnat....*suck*
Blev av med bankomatkort o leg igår..känns inte så kul...måste man fixa de
o sån shit oxå...vänta på å få nya...blää
Men det är väl kanske inte det som är de värsta som de känns nu...utan de är hur jag reagerade igår...lipade som en jävla barnunge...o egentligen..som alla försökte säga till mei "det är ingen fara, det går o fixa nya" o de är sant...varför reagerade jag så jävla starkt?!

Jag vet inte om det egentligen handlade om nåt annat än att korten försvann...jag kunde inte få stopp på tårarna. Jag behövde kanske få gråta ur mei, för sen när jag väl kom hem så bara slutade det av sig själv, precis som om det som skulle ut kom ut eller nåt sånt....fast jag kan ju bli arg på mei själv att jag inte kan välja mina "gråtattacker" lite lägligare...knas assåh...

Blir så förbannad på mei själv...tragisk man är...


Ska iaf få spendera lördagen men en av dom personerna som betyder absolut mest för mei, som älskar mei lika mycket som jag älskar henne...som älskar mei även fast jag gör dumma saker o skämmer ut mei själv....människor som hon är unika o växer absolut inte på träd...Love You Ethii (´v¨)

Kommentarer
Postat av: Vickis

Jag hade gråtit med dig, och lyst landet för att hitta dina saker älskling.
Låt det komma bara...Puss

2008-01-26 @ 18:28:24
Postat av: Ann

Men åh, du också! Själv blev jag av med hela väskan igår, plånbok och mobil. Jättekul. Hoppas du hade kul i fredags tills kortet försvann iallafall gumman, stor kram!

2008-01-27 @ 09:52:15
URL: http://annfilosoferar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0