Då var en över...

Nu har man kommit hem efter att ha skrivit en av dom där förbaskade tentorna...den som kändes som den svåraste har man gjort nu....men har man klarat den?? Det är frågan som man kommer få vänta i veckor innan man får svar på....olidlig väntan...

Det jobbigaste när man skriver tentor är att jag aldrig har en känsla av hur det har gått....jag har verkligen ingen aning om hur det gick idag...har ingen aning om vad den inre känslan säger mig...det kan ha gått precis hur som helst...Jag bara hoppas att det har gått vägen...det absolut tråkigaste som jag pluggat under hela den här utbildningen har varit de här...metod och statistik, låter inte så kul eller hur?? Sen att man inte kan relatera till något heller gör det ännu svårare att förstå...aya...få la se hur de gick...visar sig om några veckor då resultatet kommer..

Nu är det bara och ladda om batterierna och fortsätta med plugget till tentan som är på torsdag....*suck*
Är så förbaskat jävla less på att plugga....vill bara börja jobba, vill bara komma bort från allt...

Vill bara tacka dig vännen för gott tentaplugg-samarbete under dom här dagarna, och tack för att jag fått mer eller mindre bott hos dig. Min älskade ängel Ethiii, love you bejb! Betyder så otroligt mycket för mig, att du finns värmer verkligen. Tack för allt! ('v')                              


* Vänskap som varar förevigt*



Kommentarer
Postat av: Sanna

Rösta gärna på finast bild i min blogg :)

2008-06-03 @ 14:11:00
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Ann

Håller alla tummar och tår för att det gick bra idag och för att det kommer gå bra på torsdag! Stor kram!

2008-06-03 @ 19:39:29
URL: http://annfilosoferar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0