Det närmar sig...

Nu är det dags för tenta imorn o sen på torsdag...hur fan ska de gå egentligen??
Har nog aldrig känt mig så stressad någonsin som jag gör nu....

Det värsta är att de är inte bara allt plugg som cirkulerar i huvudet på mig, så mycket andra grejer också...
Önskar att man kunde lägga alla tankar o funderingar som man har i skallen åt sidan så att man bara har all fakta och information inför tentorna att brottas med....men det går ju lixom inte....tyvärr.. *suck*

Hoppas bara att dom här två tentorna ska gå vägen...vet inte vad jag ska ta mig till annars...det är så mycket som hänger på dom och fixar jag dom inte så vet jag inte vad som händer...

Snacka om att min hjärna haft mycket hjärngymnastik dom sista veckorna....nu återstår de bara o se ifall den tagit in någonting över huvudtaget eller om det är som potatismos, så som det känns.....visar sig snart..

Vill bara att detta ska vara över nu, detta är för påfrestande för mig, klarar inte många dagar till med denna press och stress över mig.....*gaah*


Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Känner igen mig precis!! Kolla gärna in bilderna från fotograferingen i min blogg och berätta vilken som är din favorit :)

2008-06-02 @ 13:25:15
URL: http://exxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0