En evig tomhet

Nu har jag precis kommit tillbaka till min farbror där jag bor under min vistelse i Göteborg. Idag i det tråkiga vädret med massa gråa moln och regn emellanåt har jag varit hos min kära lilla farmor och umgåtts med henne några timmar och sedan begav  jag mig till pappas minneslund. Jag sa det till min farmor när jag skrev kortet som jag också lämnade tillsammans med en blombukett i minneslunden att det känns inte som om jag sitter och skriver till/om min pappa....Det känns fortfarande konstigt och overkligt på något sätt....

Jag hade nog stannat kvar längre på minneslunden om det inte började regna, det är skönt och bara sitta där och låta tankarna strömma genom huvudet på en....




Annars har jag haft trevliga dagar i Göteborg hittills, och jag tror verkligen inte att de kommer bli nå sämre de få som är kvar innan man tar flyget mot Sundsvall på söndag. Jag har verkligen njutit av ledigheten och kommer fortsätta att göra de, det är ju liksom bara att passa på nu innan allvaret börjar på måndag. Pallar inte ens springa runt på stan och shoppa som jag alltid brukar göra när jag är här, ännu mindre festa, känner bara för att ta det lugnt och inte göra speciellt mycket.

Hoppas att allt är bra med er! Sköt om er och Glad Midsommar!

*HuGs 2 Ya*

Kommentarer
Postat av: Vickis

tårögd vad vackert ida, ta hand om dig.

Kram

2008-06-23 @ 21:17:28
Postat av: Ethiopia

Hij baby jag skickade ett sms till dig en stud sen och kom på att jag faktist kan læsa din blogg. Har læst allt igen. Du skriver så fint, jag såg dig framfør mig nær jag læste den och tørarna va så næra ut i sammaøgonblick får jag ett sms av dig. Gud sa jag och log blev så glad, kændes som att vi typ komunicerar på nåt sætt. Nu blev det en roman av dehær. Ælsakar dig och saknar dig såå mkt. Ta hand om dig min Idiz. puss puss

2008-07-24 @ 22:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0