Göteborg; here I come

Äntligen är det dags att ta tåget ner till kära Göteborg! Det har gått många månader sedan man satte sin fot i den staden nu, rättare sagt har jag inte varit där sedan nyår och då har jag längtat enda sen dess att åka tillbaka. Idag lämnar jag Sundsvall, vilket känns skönt. Lite semester innan jag börjar jobba nästa vecka, behövs.

Ska bli så mysigt att träffa alla igen, imorgon är det myspys med farmor för hela slanten, ska bli underbart att få träffa min lilla tant igen. Sedan kanske det eventuellt blir att jag åker till minneslunden där pappa finns fast får se ifall det blir imorgon eller någon annan dag. Dit ska jag i alla fall, ett måste. Bara sitta där på den otroligt fina kyrkogården och låta tankarna snurra runt i huvudet på en, släppa på alla känslor, låta saknaden och längtan ta över...

Saknar och längtar efter dig mer och
mer för varje dag som går pappa.......



Känns dock lite tråkigt att inte lillasyster kan följa med mig ner nu, men hon börjar ju sitt sommarjobb idag och då är det inte mycket att göra åt saken. Lycka till på jobbet Syster! :)
Älskar dig mest av allt i världen, vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig





Kommer nog lite uppdateringar under veckan men tills dess; Ha det underbart!
Det ska jag ha, bara mysa och koppla av i käraste Göteborg med alla de underbara människor jag har runt omkring mig där.


*BiG HuGs*

Kommentarer
Postat av: Vickis

Ha det underbart min sötnos och ta vara på din tid där nere med släkt o vänner. Älskar dig!

2008-06-17 @ 16:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0