Kan man pusta ut nu?

Vill börja detta inlägg med att gratulera alla underbara vänner och fina människor som jag lärt känna som tog sin sjuksköterskeexamen igår! GRATTIS! Det har ni gjort superbra, hade önskat att jag stod där med er igår, men saker och ting blev som det blev för mig och jag får kämpa på en termin till...sånt som händer.

I alla fall, GRATTIS! Ni kommer bli superbra sjuksköterskor allihopa, det är jag helt övertygad om! Så fina och underbara människor som ni är!



Nu har man precis kommit hem efter att ha skrivit den andra tentan för denna vecka...förhoppningsvis, om jag har turen på min sida så är detta den sista tenta som jag skriver under denna utbildning, jag hoppas och önskar verkligen att så är fallet. *håller tummarna*

Men som alltid när man skriver dom där förbaskade tentorna så vet man aldrig hur det går....man vågar aldrig hoppas på för mycket. Jag bara hoppas att Gud är vid min sida nu....

Nu är det dags att lägga sig och försöka att sova några timmar, ska jobba inatt och innan man drar till jobbet så kommer mormor och morfar samt Mickes föräldrar hit och käkar middag. Så då kan de ju vara en fördel om man hunnit sova lite innan så att man pallar va vaken hela natten.

Ha det så bra allihopa! Njut av det fina sommarvädret!

*BiG HuGs*

Kommentarer
Postat av: Vickis

Vad fina alla är! Stort Grattis!

2008-06-06 @ 10:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0