Oj oj oj...

Sheeet vad det regnar ute nu assåh, vaknade 13.40 (sent jag vet men måste passa på o sova när man är ledig) av att det låter som om någon står och skjuter mot fönsterbrädan, dock var det bara himlen som släppte en hel del regn. Visst, det har varit alldeles för varmt de sista veckorna men shet assåh, det här är överdrivna mängder med regn. *fyyy*



Och inte nog med att jag blir less över att det regnar så mycket, det som jag blev mest irriterad var att jag kom på att igår eftermiddag/kväll så tvättade jag en massa, och vad gjorde jag; hängde massa kläder ute på tvättlinan som var huuur blöta som helst nu. Fan va less jag blev, var tvungen att tvätta om dessa kläder plus att jag måste säkert tvätta 2-3 maskiner till idag, hur mycket tvätt som helst....Måste ju ha lite rena kläder när man åker iväg söderut.

Ska bli så otroligt skönt att få åka iväg ett tag, imorgon bär det av till Stockholm i några dagar, sen hem, gå på studentmiddag hos kussarna på lördag, jobb på lördag natt, packa om väskan på söndag och sen dra till kära Göteborg på måndag. Ska bli såååå skönt att få komma bort lite, tror verkligen att det är dags för mig nu. Har varit i Sundsvall länge nu utan att åka någonstans. Och i Göteborg har jag inte varit sedan nyår. Huuuur längesen som helst nu juh :(
Ska bli skönt att få träffa alla igen *längtar*
Speciellt mina lilla fina farmor:








Nu har man lite mer än en vecka kvar att ladda batterierna inför en sommar fullt av jobb. Ska bli spännande att se hur det går för mig i sommar, men jag är optimistisk och tror att det kommer att gå bra. Jag ser fram emot det. :)

Jag hoppas att vädret blir bättre de kommande dagarna då det är massvis med folk som ska ta studenten. Det är ju alltid trevligare med fint väder. Så jag hoppas att solen kommer tillbaka snart!

Sköt om er allihopa!

*HuGs 2 Ya*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0