Äntligen Fredag

Igår var det hur mysigt som helst och vi hade väldigt trevligt hemma hos Vickis. En slinghätta kom med tjejerna tillbaka från stan vilket innebar att det blev dags att färga. Höll på att bli tokig när jag skulle "dra" slingorna på Vickis, blev bara massa tovor hela tiden och kändes nästan som om jag skulle slita av henne håret när jag borstade igenom det hela tiden. Vickis var nervös som tusan för hur resultatet skulle bli men det blev verkligen superduperbra! Om du är nyfiken på att se resultatet så gå in på http://stulen.blogg.se så får ni själva se och avgöra. Jag blev iaf sjukt nöjd med min frisörinsats. :D

Idag har jag varit ute i Birsta med Vickis och Maria, fast Maria drog iväg med mamsen sin men det var jättekul att få träffa på henne också (Marias mamma alltså) som man inte sett på jättelänge. Jag var ute efter att hitta någon present till Ethii som fyllde 25 i måndags och det var inte det lättaste för en människa som är sämst på att handla presenter. Men det blev bra tillslut iaf nu när jag sitter hos Ethii och hon har öppnat dom. Hon blev glad och nöjd så då lyckades jag rätt bra ändårå :)

Nu ska jag alldeles strax ta och fixa Ethii´s ögonbryn för att sedan ge mig på hennes hår. Eller vi ska väl hjälpas åt med håret då detta ska förlängas men jag ska göra mitt yttersta för att det ska bli bra. Tycker att det är så roligt att pyssla med hår, så vem vet, en vacker dag kanske man tar och utbildar sig till frissa om man skulle lessna på att jobba som sjuksköterska? Det visar sig i framtiden men som det är nu så är jag nöjd med att vara lite personlig "frissa" åt vänner och familj.

Ha det så bra! På återseende!

*BIG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0