Då kan man andas ut..

Blev seger till IBF Sundsvall mot Fränsta, 4-1! GREAT! Var riktigt välbehövligt med en vinst måste jag säga! Grymt skönt! Efter innebandyn kom man hem och drack lite glögg och käkade lite pepparkakor, inte sådär väldans gott men det slank ner iaf. :)

Mamma och Micke tackade för sig tidigt igår kväll och jag var inte ett dugg trött. Precis som om Evine kunde läsa mina tankar så ringde hon och kollade om hon kunde komma över. Så det gjorde ghon och vi bara snacka massa skit och kollade på en film, riktigt nice att umgås då vi knappt setts de senaste veckorna. Tack för det gums! (K)

Idag har man varit på praktik. Trött och slut nu kan jag lova då det varit rätt mycket och göra samt väldigt rörigt. Men samtidigt mitt i allt kaos så är det roligt också, och tur är väl det :) På rasten åkte jag och min handledare + två till ner till stan och käkade på Victoria. Smarrigt var det. Kom hem vid halv 10 och nu ska jag bara slappa. Lär väl inte bli uppe alltför sent som det känns just nu.

Imorgon ska jag infinna mig på skolan kl 10.00. Jag och Olle ska förbereda oss lite inför redovisningen av c-uppsatsen som kommer att ske på onsdag. Tror varken att jag eller Olle har någon större koll på hur vi ska redovisa denna och vi har inte direkt fått några bra direktiv heller, men det blir nog bra på.

Ha det så bra gott folk. Nu ska jag lägga mig i soffan och glo på tv. Trevlig kväll! På återseende.

*BiG HuGs*


Jasmina, Vickis & Jag
från förra helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0