Då var det fredag

Vaknade sent idag, kanske vid halv 12 eller någonting sånt. Och ändå har jag varit skitseg hela dagen. Har varit på skolan och lämnat in c-uppsatsen till nån kvinna som ska ha den för att vi ska få det registrerat i vårt betyg. Sen har jag lämnat tillbaka en bok som jag lånat av en tjej.

Därefter begav jag mig till stan, köpte lite småsaker samt var på bolaget. Solade en sväng också, skönt som tusan :). Nu är jag hemma och gruvar mig. Måste dammsuga och är absolut inte på humör för det, men men, måste göras. Så jag får väl ta tag i det så fort som möjligt, för det blir ju inte nå roligare ju längre jag drar ut på tiden. Sen blir det en dusch och senare ska jag till Ethii.

Imorgon blir det innebandy, fast vet inte om syster ska spela då hon haft ont i knät här under veckan. Så vi får se, men ska dit och kika iaf. Sen ska jag träffa några tjejer och partaja lite, ska bli kul att träffa dom då man ses så sällan. Och det är så himla sällan som alla är lediga samtidigt, så man får passa på när tillfälle ges. :)

Hoppas ni har en trevlig fredagkväll allihopa!
På återseende!

*BiG HuGs*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0