Ett blodigt finger, ingen bra början på dagen

Fick sova till 11 idag, så himla underbart att sova. Däckade framför soffan igår så sov nog nästan 12 timmar sammanlagt inatt, nice :) Dagen började dock inte speciellt bra. Käkade frukost och skulle sedan diska undan, och vad händer? Jo, då jag håller på att diska ett glas på insidan så min hand är liksom inne i glaset så spricker det helt plötsligt och i nästa sekund så ser jag bara massa blod som rinner ner i diskhon. Fan vad det sved assåh, jag såg hur blodet trängde sig ur huden på mitt lillfinger och fick nästan lite panik. Jag har inte något problem med blod men när det kommer från mig själv så är det fan obehagligt. Ethii fick visa sin sjuksköterskekunskaper då jag fick spola fingret i kallvatten (fy tusan vad ont det gjorde) för att sedan få det att sluta blöda och därefter plåstra om det. Det pulserar fortfarande till och från men det funkar iaf, jag överlever. Men det är ju jag och min förbannade otur, för den här gången var det fan inte klantighet som orsakade det hela. Verkar som om jag ska göra illa mig och ha ont någonstans hela tiden. *suck* Som om det inte räcker med min yrsel och det dunkande huvudet liksom..men men...vad ska man göra, det är bara att härda ut.

Ska väl snart ta och börja göra mig iordning, inte riktigt än men snart. Ska ner till stan och träffa en jobbarkompis vid halv5 och tänkte hinna kika lite på stan först innan det. Sen ikväll blir det en lugn hemmakväll men Mamsen och Majkel. Har inte träffat Majkel på hela veckan så det ska bli trevligt att bara vara hemma och umgås, och ta hand om varandra med mys och skratt :)

Ha en bra dag gott folk! På återseende!

*BiG HuGs*




Kommentarer
Postat av: Mary

Hej gumman. Oj då va ont de lät me fingret.. =/

Hoppas du får en jättebra helg å en mysig kväll. Hälsa familjen så gott :D

Pussar å kramar :)

2008-11-28 @ 15:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0