Ett tag sen.

Nu har det gått några dagar sedan man skrev något sist. Sedan dess har man gjort en del saker. I torsdags var jag o syrran och tatuerade oss. Gjorde inte alls så ont som jag hade förväntat mig, men skönt var det inte. Torsdag kväll spenderade jag nere med mina arbetskollegor på Oleary´s där vi käkade mat, drack öl och kollade på hockey. En riktigt trevlig kväll måste jag säga :)

I Fredags tog jag det mest lugnt, var nere på stan och tog en fika med Jazz, Anna-Mia och Emilia. Riktigt trevligt det med då man ses alldeles för sällan. Men alltid lika skoj när vi väl ses :) Restrerande del av dagen/kvällen spenderade jag hemma med mämi, Majkel och lillasyster.

Igår åkte familjen till Östersund. Droppade av packningen på hotellet och begav oss därefter till ett samhälle som heter Krokom. En ort (?)  som jag inte tidigare hört talas om. I allafall så bjöds det på innebandyspel ifrån lillasyster. Med vinsten i bagageluckan åkte vi därefter tillbaka till Östersund och vårt hotell för att göra oss iordning för att gå ut och käka. Vi hamnade på en restaurang vid namn "En liten röd" som Majkel ätit på för några år sedan där det var kanonmat. Det var det även igår då vi alla vara mätta och belåtna då vi begav oss tillbaka till hotellet. Det blev en tidig kväll, vilket inte gjorde mig någonting då jag var så fruktansvärt trött. Idag var det återigen innebandy, förlust, och nu befinner man sig hemma i Sundsvall igen. Har läst lite inför opponeringen som vi ska ha på tisdag. Ska även träffa Olle på skolan imorn, känns lite sisådär inför tisdagen måste jag säga, känns som om vi kan bli "grillade" då. Näe, ska väl försöka att vara positiv, vi får se hur det går helt enkelt. Det visar sig.

Nu pallar jag inte skriva nå mer men en liten uppdatering blev det i allafall.

Ha det så bra. På återseende!
*BiG HuGs*

P.S. Ett STORT Grattis till min älskade Ethii som fyller år idag! *Hip hip hurra hurra hurra HURRA*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0