Fredagkväll

Efter mycket om och men så tog jag och Ethii oss tillslut in till stan. Gick omkring o handlade lite sen åkte vi hem till mig där vi nu befinner oss. Har inte gjort speciellt mycket här, kollat på tv och surrat med Majkel och lillasyster bara. Nu är Ethii snäll och fixar mitt hår, så man har lite vågor och volym imorn.

Ska upp i ottan imorn, ska vara klar och åka hemifrån kvart över 6, kan ju bara föreställa mig hur trött man kommer vara då. *gäsp gäsp* För ska ju till Umeå och kolla på innebandy och då matchen börjar kl 12 så måste man åka tidigt som tusan. Och jag hoppas fan att dom vinner imorn, börjar bli less på bara massa förluster...

Nu ska jag vara lite social. Hoppas alla har en trevlig fredagskväll.
Imorgon blir det galaj! Galet sugen på att festa!

*BiG HuGs*


Kommentarer
Postat av: Ann i Stockholm

Wohoo, Umeå! Gå ut på Rex! :)

2008-11-14 @ 22:56:55
Postat av: Hjalmar Persson

Trevligt att ni har det bra! Så lätt det är att göra någon glad trots allt. Räcker med ett ord, så klarar man sig ett år. Lika lätt o göra någon ledsen. Räcker med några ord, så har man förstört allt. Nog med filosoferande nu, back to reality. Be the queen this sunday! Hjalmar "Footface"

2008-11-16 @ 16:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0