Hmm..

Liten kort uppdatering:

Jobbade i princip hela dagen igår, hann inte göra mycket annat men det gick bra.
Då jag hade rast så kom mamsen och hämtade mig för att jag skulle hinna se lite av innebandymatchen.
Var en bra match fast inga mål så länge jag var där. Matchen slutade med förlust, tråkigt.

Idag har man befunnit sig på skolan i princip hela dagen. Inte alls speciellt kul. Har suttit och frusit och känt mig allmänt konstig idag. Haft yrsel och känner mig svag i kroppen, vettetusan om det är nån förkylning som håller på att smyga sig på mig, hoppas inte.

Sen har jag bara varit hemma, fått besök av Ethii som jag ska spendera resten av kvällen och natten med. MysPys.
Sen imorgon kl 12.00 ska jag vara på ambulansen där vi ska göra studiebesök. Ska även försöka att hinna med att ringa till den handledare som jag ska ha under dom kommande åtta veckornas praktik. Få se om jag får det gjort.

Ha en trevlig kväll allihopa!
Pallar inte skriva nå mer idag.

*BiG HuGs*

Kommentarer
Postat av: Emelie

hah, om han finns vill säga :p. ses imorn gumman. och tack, känns bara som att man blir så van efter ett tag att man bryr sig mindre och mindre. puss!

2008-11-10 @ 22:56:30
URL: http://emeliestankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej gumman!Ville bara säga att jag har läst det du har skrivit(har inte bara läst grät en hel del oxå)Visste inte att du oxå hade en sådan här sida,men vet jag.älskar dig det vet du.Puss&kram Carina

2008-11-12 @ 14:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0