Jaha..

Då var det måndag igen. Lite dålig uppdatering av mig men ska väl ta och sammanfatta vad som hänt de senaste dagarna. I lördags var jag hemma hos Ethii på förmiddagen, sen var det innebandy. Syster spelade tyvärr inte då hon hade ont i knät. Stressad som en idiot efter matchen kom man till slut hem, fixade sig iordning och fick skjuts in till stan. Var på Jop´s och käkade med Evin, Valle, Jossan, Negin och Lisa. Riktigt trevligt med god mat. Därefter vandrade man i kylan bort till Vickis där det blev lite vin och spel. Riktigt trevlig stund. Tog oss tillslut in till stan, hamnade på Oleary´s men där var jag inte direkt långrandig. Känner mig lite dum såhär i efterhand då jag i princip lämnade min girls och drog till BK för att träffa på två kompisar som var i Sundsvall på besök. *Sorry bejbs* Hade iaf en trevlig kväll ute, blev kanske lite väl drunk men hade det skoj iaf.

Igår (söndag) klev man upp vid halv 10
, lagomt seg kan jag lova, för att dra till Umeå (eller rättare sagt Holmsund) för att titta på innebandy. Sov som en stock på ditvägen så när vi väl var framme så var man lite piggare. Slutade tyvärr med förlust vilket inte alls var speciellt bra då tjejerna behöver vinna lite matcher och jobba sig uppåt i tabellen. Men men, det kommer snart hoppas jag. Vi var hemma vid halv elva på kvällen och då var det inte mycket kvar av gårdagen. Kikade på tv, snackade i telefon och tog det bara lugnt.

Idag har det varit praktik mellan 11-21.30. Kändes faktiskt mycket bättre idag än vad det gjort tidigare, känns som om man börjar få lite koll på läget. Sen var patienterna ovanligt trevliga idag också vilket inte gör det hela sämre :)
Nu ska jag ta och dricka en kopp kaffe, surra lite i telefon och därefter är det nog bara att försöka och nanna om man ska orka upp imorgon. 7-16 praktiserar man imorgon, tärt och kliva upp men det ska nog gå bra. Efter praktiken ska jag ner på stan och ta en fika med Emelie och sen hem till Ethii.

En sammanfattning av de senaste dagarna. Nu ska jag dricka mitt kaffe som sagt.
Ha en trevlig kväll gott folk! På återseende!

*BiG HuGs*

Kommentarer
Postat av: Ann i Stockholm

Det är så roligt att du hänger i mina gamla trakter, har mormor och morfar i Holmsund :) Kram!

2008-11-25 @ 21:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0