Längtar...

..Tills jag äntligen ska få krama om och pussa på min ängel Ethii igen! Hon kommer nämligen hem ikväll, då ska jag träffa upp henne och åka hem till henne och ta igen alla dagar som vi varit ifrån varandra. Känns verkligen som om det är 1000 år sen vi sågs sist så det ska bli underbart att ses! *Längtar*

Idag har man väl inte gjort så mycket vettigt precis, fast skönt det också ibland :) Var iaf nere på stan och hälsade på Evine på jobbet. Var ju tvungen o se om tjejen levde då jag inte sett henne på hmm..vet inte ens hur länge, över en vecka iaf tror jag. Men hon levde så det var ju bra! :) Kul att sitta o surra med henne lite!

Nu ska jag ta och hänga tvätten, städa undan lite på mitt rum.
Längtar tills kl blir närmare 22. Då kommer hon! *wiiie*



Ha det!

*BiG HuGs*



Kommentarer
Postat av: Ann i Stockholm

Stort grattis till den avklarade c-uppsatsen! Gud va skönt, njut av tillvaron, kram!

2008-11-05 @ 20:45:32
Postat av: Emelie

hah, jag hade ju visst det! dock bara linne & trosor, hade felformulerat mig :). kompletteringen gick bra. även seminariet =)! får ses till nästa vecka igen. kommer säkert ringa på söndag och gråta över c-uppsatsen :). PUSS!

2008-11-05 @ 21:06:45
URL: http://emeliestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0