MysPys

Hade det mysigt hos Ethii igår. Var underbart att träffas igen. Dock blev jag av någon anledning skittrött och somnade vid midnatt medan Ethii höll på o pyssla med massa grejer. Men det var trevligt iaf. :)
Sen idag har flikkan fixat mitt hår. *TACK* 
Mary kom förbi vid elvasnåret och umgicks med oss också. Underbart att få träffa den solstrålen igen mé, känns som evigheter sen sist. Sen plockade Mamsen upp mig och Mary då vi åkte ut till IcaMaxi o handlade lite. Just nu befinner jag mig hemma hos Vickis, ensam då Mary och hon drog in till stan för att köpa slinghätta och hydrokortisonsalva. Jag fryser o valde att stanna kvar här så länge. Men dom kommer nog snart så ska vi mysa och umgås. Så längesen det bara var vi tre. Ska bli jättetrevligt! :D

Hoppas att alla har en sån trevlig kväll som jag kommer att ha. Take care!

*BiG HuGs*



Kommentarer
Postat av: Mary

Ja visst var det myyysigt å ses alla tre å bara umgås.. =) De får vi göra om där runt jul.. =)



miss you!! Pussss maria

2008-11-10 @ 18:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0