Onsdag 12/11

Det blev aldrig så att jag ringde till min kommande praktikplats igår. Det blev istället jobb mellan 7-11.45 då det var lite folk på jobbet. Skönt med ett kort arbetspass. Därefter fick jag skynda mig till ambulansen där vi gjorde ett studiebesök som var mycket intressant och givande. Två duktiga män som informerade om allt möjligt. Sedan var man hemma en sväng för att därefter åka hem till Ethii. Var helt slut igår kväll, kanske berodde på att man klev upp tidigt på morgonen, somnade gott bredvid ängeln min i allafall.

Idag har man varit på skolan hela dagen. Följde sedan med Emelie in till stan och tog en fika med henne och Linda. Var skitmysigt, satt och surrade massa strunt och skrattade en hel del. Sen bestämde jag mig för att gå och sola, och det var varmt och skönt. Är ju så himla frusen nu för tiden, fryser hela tiden och har nå konstig yrsel som jag inte vet vad den beror på. Skitjobbigt men jag hoppas att det går över snart.

Nu har vi korrigerat klart vår c-uppsats och ska skicka in den för publicering så småningom. Känns skönt att äntligen få den ur världen, orkar inte tänka på den nå mer nu. Det enda som är kvar att göra med den nu är att muntligt redovisa den. Men det känns inte så himla jobbigt, bara att stå och "babbla" lite. Få se när det blir av.

Imorgon ska jag vara på KTC på sjukhuset mellan 12-16. Vet inte riktigt vad det är vi ska göra där men det visar sig väl. Ska ringa praktikplatsen och försöka få tag i min handledare så att jag får veta vilken tid jag ska börja på måndag med tänkte jag.

Nu ska jag ta och hänga tvätten, sen ta ett bad och sedan bara slappa framför tv:n.

Ha en bra kväll allihopa!
Sköt om er i kylan!

*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0