Sååå bra !

Nu har man friserat hela dagen och kvällen lång, men tusan så bra det blev! Då Ethii själv säger att hon är nöjd och tycker att det blev bra så blev det bra, för tjejen är kräsen ska ni veta :P
Då har man lärt sig något nytt, att förlänga hår :) Så himla kul. Fast de är ju lite jobbigt också men kul när resultatet blir vad man vill. Och det blev det!

Nu är det väl inte så himla mycket mer att hurra för ikväll, ska ju upp och jobba imorn. Så det är väl dags att knyta sig. Ska sova så gott bredvid min älskling, kramas och bara känna kärleken på nära håll. Tusan vad jag älskar dig Ethi! GALET Mycket.

Känner mig sjukt peppad för jobb i helgen också faktiskt, ska bli kul! Hoppas jag känner detsamma imorn kväll då man har ett likadant pass på söndag. Men det gör jag säkert.

Sov Gott! Eller partaja järnet om det är vad ni har för er ikväll.
På återseende!

*BiG HuGs* /"Frissan" Ida :P *tihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0