Söndag återigen

Då var det ännu en söndag, Och idag fyller Evin år. Grattis Bejb! *Hip hip hurra hurra hurra Hurra*
Trippen till Umeå blev riktigt lyckad då dom äntligen tog sin första seger! Sån sjukt bra match, skitkul att se!
Sen blev det hem och göra sig iordning för fest. Blev några som var hemma hos mig och förfestade lite, sjöng lite SingStar, riktigt trevligt. Sen blev det mindre kul på stan så jag och Ethii var hemma igen vid halv3. Hemma hade vi desto roligare då vi skrattade så båda fick ont i magen innan vi tillslut somnade helt utmattade.

Ett citat som min syster sa i sömnen då jag puttade till henne pga att hon snarkade så mycket för några år sedan var det som blev det roliga avslutet på kvällen vilket var följande:

"Sköt du ditt så sköter jag mitt så blir det nog bra ska du se!"

Idag har man inte gjort speciellt mycket vettigt förutom att man varit och kollat på lillasyster då hon spelat match. Slutade tyvärr med förlust men det är alltid lika roligt att se henne spela. Nästa helg blir det troligen en till tripp till Umeå då det är match. Jag är nog lite knäpp med allt åkande för att kolla på innebandy men fasen så kul det är!

Nu blir det snart käk, sen kollande på tv. Ska eventuellt till Evin ikväll också en sväng, vart skitlänge sen jag träffade henne. Och då kan det ju vara trevligt att träffas på hennes födelsedag. ;)

Ha en trevlig kväll gott folk!
På återseende!

*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0