Torsdag 13/11

Dålig koll som man har ibland straffar sig. Var helt övertygad om att vi skulle börja kl 12 idag, men det visade sig att vi började kl 13. *suck* Så snacka om att man var i tid, fast det var som tur var Emelie också så vi tog en kaffe och satt och surrade. Var väl okej på KTC, en klasskamrat satt en pvk (nål) i min arm, förstår inte riktigt att jag tillät honom med tanke på att jag hatar nålar. Men det var väl mycket för att komma över min nålrädsla och det gick ju bra. Fast det var ju inte direkt skönt kan jag säga, sved i blodkärlet.

Fick efter mycket om och men prata med han som ska vara min handledare på praktiken idag också. Han verkade hur trevlig som helst, tror verkligen att detta kommer att bli en bra praktik och jag känner mig peppad! Nu vill jag bara bli klar! Praktiken börjar på tisdag kl 11.

Var och fikade med Jasmina och Lina. Trevligt. Kul att träffa Lina som jag inte träffat sen i somras, men hon var sig lik och vi hade en trevlig stund tillsammans. Sen var det hem och duscha för att sedan bege mig till Ethii som jag befinner mig hos nu. Håller på och kollar på Criminal Minds nu, reklam för tillfället.

Nu ska jag kura ner mig i soffan med Ethii igen och kolla vidare.
Ha en trevlig kväll. Jag ser verkligen fram emot en lååång sovmorgon imorn :D

*BiG HuGs*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0