Tråkväder!

Vaknade kl. 11.45, fan va skönt att få sova ut. Fast på något konstigt sätt så känner jag mig inte ett dugg utvilad...
Ska väl så småningom göra mig iordning och dra med mig Ethii in till stan. Hoppas bussarna fortsätter att gå nurå då dom tydligen inte gått som dom skulle pga halka. Men nu ska dom tydligen rulla på som vanligt.

Man känner sig så konstig när det är sånt här tråkigt jävla väder. Grått som tusan och inte i närheten att en solstråle skulle lysa igenom detta tjocka molntäcke. Så tråkigt, man blir ju fan deppig av det...*suck*


Har inget vettigt att skriva nu, så lika bra att avsluta detta inlägg innan det blir alltför tråkigt..

Ha de bra i deppvädret.
*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0