Två dagars ledighet, Ett glas rött och Criminal Minds

Så himla skönt att nästan ha klarat av vecka 2 av 8 på praktiken. Fast ska praktisera på söndag också, men det ska ändå bli kul. Det är roligt på praktiken och jag lär mig en massa, verkligen. Trots att jag trivs bra så är det så himla skönt att få vara ledig i två dagar nu, ska bli underbart! Och ledigheten firas med ett glas vin, smakar bra :) Sitter hemma hos Ethii och väntar förväntansfullt på att klockan ska bli 21 = Criminal Minds :D

Imorgon ska vi ha lite nagelvård har vi planerat, få se om det blir av, men det är planerna som vi har iaf :)
Ska soooooova ut också, den som väcker mig imorgon kommer nog att få sig en smäll eller någonting. Känner verkligen att jag behöver få sova så länge som jag bara kan. Och sååå jag ser fram emot det, längtar nästan tills vi ska gå och lägga oss :) *hihi*

Nu är klockan 21.
Ha det bra!
Sköt om er!


*BiG HuGs*


Håller inte med, vi stampar inte på samma ställe. Det är du som drar tillbaka oss till samma ställe som vi en gång stod på , och det gör du varje gång du hör av dig. Och du har rätt, vi förstår inte varandra och det är just därför som det bästa är att bara låta allting vara, att inte längre ha någon kontakt. Jag har försökt att vara vänlig och göra det bästa men nu fungerar det inte längre, tyvärr..jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0