081026

Då var det slut på ännu en helg. Har varit en trevlig helg måste jag säga. Fredagen var en lugn kväll då jag gick och la mig tidigare än jag gjort på mycket länge. Tror jag sa gonatt vid 22 eller något sånt. Var verkligen helt slut. Fast somnade väl inte precis då men ändå skönt att somna i skaplig tid då man klev upp tidigt igår för att åka upp till Umeå. Var återigen innebandymatch, slutade dock med förlust, 6-1. Fy fan vad arg jag var. En irriterande busschaufför som pratade exakt hela tiden kändes det som, och som i normala fall kör de vanliga stadsbussarna och är en sur jävel som inte ens hejar. Men igår var han tydligen på prathumör och surrade på som fan, och försökte även vara rolig hela tiden vilket han inte var. Man skrek som en galning i vanlig ordning så att man fick ont i halsen men till ingen större nytta. Men tjejerna kämpade i allafall, men men...det räckte inte. Sen kom man hem och gjorde sig iordning för att dra till Pantea. Var mycket trevligt med heta diskussioner och en massa skratt. Utgång efter det vilket också var helt okej, trevligt folk. Underbart att få träffa dom tjejerna igen, man ses så himla sällan numer :(

Lite komiskt så här i efterhand, men var inte ett dugg kul igår. Jag och Negin var ute och två asiater gick förbi oss oh började surra.
Ena asiaten sa: "Hey guzzar"
Jag svarade: "Ni behöver inte kalla oss för guzzar"
Asiaten svarar: "Ursäkta oss då invandrarjävlar".
Jag svarar: "Kom från rätt käft strecköga, öppna ögonen så kanske du ser bättre!"
 
Lite komiskt att man ska bli kallad för en jävla "invandrarjävel" då man är svensk och dessutom av en invandrare själv, folk är verkligen lustiga. haha

Ida´g har varit en dag med massa slapp. Låg i sängen till tvåtiden sen har man bara degat. Åkte iväg med familjen en sväng och sen bara hemma igen. Evin ska väl komma förbi en sväng ikväll är tanken, så vi får se. Ska bli kul och träffa henne så jag hoppas att hon kommer. Imorgon blir det jobb mellan 7-16. Känns som om det var jättelängesen jag jobbade nu, men det ska bli jättekul att få träffa alla igen. :) Sen blir det ner på stan en sväng för att därefter hjälpa Vickis att göra tårta då hon fyller år imorgon. Kommer att bli en trevlig morgondag. Hoppas jag kommer upp imorgon bitti bara då man inte klivit upp så tidigt på länge. Fast nu får man ju sova en timme längre så klockan ställts om. SKÖNT :D

Ha en trevlig söndagskväll gott folk. På återseende!

*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0