14 Oktober, 13 dagar kvar..

Kan inte begripa varför jag är så förbannat trött hela tiden.
Jag sover ju, men jag sover inte överdrivet många timmar.
Om jag skulle få sova hur länge jag ville så känns det som
att jag lätt skulle kunna sova ett dygn i streck, utan problem.


Ska väl ta och göra  mig iordning snart för att jag ska nämligen ner till stan och träffa min underbara lilla vän Jazz som jag inte träffat på evigheter känns det som. Vi ska ta och käka lite lunch och surra en massa. Ska bli underbart att äntligen få träffa henne igen, en sådan underbar vän som funnits i mitt liv i hela 15 år. Åren går verkligen fort, vi lärde nämligen känna varandra några dagar innan vi började första klass. Och underbar har hon alltid varit och jag hoppas att vi kommer att förbli vänner livet ut.



Jasmina *Luv Ya*


Eftermiddagen är dock inget som jag ser framemot lika mycket om jag säger så. Just pga att den kommer att innebära att jag bara kommer att sitta hemma och sitta med det förbannade plugget. Men men, jag har inte så mycket till val utan det är bara att ta tjuren i hornen och göra det som måste göras. Sen får jag troligtvis sällskap av Ethii också även fast hon inte kommer att sitta med mig, men jag har henne runt omkring mig iaf.



Uppdaterar senare. Ha det så bra gott folk!

*BiG HuGs 2 Ya All*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0