Brrr vad kallt...förbannade höst

Igår var det jobb, kul och lärorikt som alltid :)
Därefter tog man sig till skolan där man satt till åttasnåret på kvällen. Efter det var man kraftigt seg i huvudet kan jag lova. Åkte sedan till min lilla Ethii där man blev bjuden på Injera *mums* Sedan var det bara chill för hela slanten, liten plockning av ögonbryn o samtal som gjorde en upprörd men annars bara massa mys. Somnade i hyffsad tid också, skönt. Sedan sovmorgon idag, finns inge bättre än att sova...

Tog mig sedan in till stan för att träffa min kära arbetskollega. Vi satt o fikade i några timmar, hur trevligt som helst. :) Sedan gick man omkring på stan o kikade en sväng för att därefter bege mig hemöver. Har varit iväg och handlat lite med mamsen nu, kom nyss hem och nu är det dags för att sätta sig och plugga lite för att inte få dåligt samvete pga en dag utan plugg. Så det är vad jag kommer att ha för mig ikväll, plugg + lite tv-tittande. Sen upp vid 6 imorgon bitti då man ska iväg till jobbet och därefter till skolan.

Hoppas allt är bra med dig också!

*BiG HuGs 2 Ya* /Antbridge (",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0