Då var måndagen över..

Då har man avverkat veckans första dag. En dag som började med att jag försov mig, Micke kom in och väckte mig 6.20 då jag hade stängt av 3 alarm utan att ens komma ihåg det ca 20 min innan. Men jag hann göra mig iordning och 6.40 fick man skjuts till jobbet. Var kul att vara tillbaka där, känns som om det var en evighet jag var där. Kommer att vara åter där redan imorgon och sedan även på onsdag. Känns nice :)

Direkt efter jobbet skyndade jag mig ner mot stan för att hitta någon födelsedagspresent till födelsedagsbarnet Victoria! Ett stort Grattis by the way :D *hip hip hurra, hurra, hurra, hurra*

Sprang runt som en dåre på stan för att hitta något lämpligt att ge min ängel men var inte alls på humör. Så tillslut blev det mer att jag bestämde mig att nu fan hittar jag nåt, pallar inte mer! Som tur var så verkade gumsan min mer än nöjd över sin present så det blev ju bra tillslut :) Hjälpte till att göra en tårta också, haha, blev ju faktiskt bra med tanke på att jag verkligen inte är någon bakmästare ;P hehe

Sen tog man och åkte hem rätt tidigt då jag kände mig helt slut och sjukt frusen. Tog ett bad då jag kom hem, skönt som tusan, sen har man bara slappat framför tv:n och datorn. Sen pratat lite med min lilla Ethii också, shet vad jag saknar henne alltså. Hoppas att tiden går fort nu så att vi får träffas snart igen. *Luv ya bejb*

Imorn ska jag ner på stan och träffa Jossan och Lisa en sväng innan jag drar och jobbar. Ska bli trevligt, känns som om det var längesen vi sågs fast det inte var lite mer än en vecka.


Sköt om er gott folk! På återseende!
*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0