....

Då var det natt igen. Är väl dags att lägga sig snart om man ska orka upp imorgon. Imorgon blir det skola från 12-? Det visar sig, men det lär nog bli några timmar imorgon skulle jag tro. Sen ska man ta o träffa Vickis imorgon kväll är tanken. Ska bli underbart.

Var ju som jag tidigare skrev nere på stan idag för att käka luch med Jazz, sen dök även Veronica upp, var riktigt trevligt det måste jag säga. Sånna underbara tjejer som man skrattar och har så kul med :)



Ni är underbara tjejer!


Efter en trevlig stund på stan så tog man med sig Ethii hem. Sen har vi väl inte umgåtts så fruktansvärt mycket då jag suttit och pluggat en del och Ethii har suttit och tittat på serie på datorn, vilket hon fortfarande gör by the way :) Men att hon är här är iaf jättemysigt, kan jag krama om henne precis när jag vill. Så underbart med vänner.

Sov gott! Är tillbaka igen imorgon.
Sweet Dreams & Big Hugs 2 Ya All!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0