?

Den här dagen blev väl inte direkt som jag tänkt mig. Och då syftar jag på att det inte blev en enda minut på skolan vilket innebär inte en endaste del närmare slutet av uppsatsen...*suck*

Jag gjorde mig iordning, pratade med min lilla ängel Vickis som berättade att hon var hemma och sjuk från jobbet. Tyckte då lite synd om henne och tyckte att ett litet besök borde sitta på sin plats. Passade på att köpa med mig lite honung, citron, mandariner, halstabletter och c-vitamin så att hon kan kurera sig inför helgen då hon ska åka bort. Sen tvingade jag i henne massa kokt vatten med honung och citron som är super mot ont i halsen samt irriterad hals. Tänkte att jag kunde stanna och umgås med lillstumpan min tills de var dags att dra till skolan efter att min studiekamrat slutat praktiken för dagen. Men det blev ändrade planer och inte någon dejt på skolan. Rätt skönt iofs men känns som om det vore skönt att fått lite gjort idag, men men..få se om jag sitter lite på egen hand imorgon och sen ska vi träffas på fredag morgon och göra så mycket vi bara kan då så att vi inte behöver sitta hela helgen.

Så känns inte som om man fått mycket vettigt gjort men har ändå varit en trevlig dag tillsammans med Vickis, så skönt  att hon flyttat hem igen.

Nu är man hemma och jag känner mig rätt rastlös, men men...


Take Care!

*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0