Håll tummarna

Imorgon är det skola för hela slanten. Planen är att jag och Olle ska bli klar och skicka in vår c-uppsats imorgon eftermiddag. Så snälla håll tummarna för att det går bra för oss imorgon för jag vill inte hålla på nå mer med den nu. Undrar hur många timmars slit man lagt ner på den redan? Känns som hur många som helst, och sen har man ändå ingen aning om det är bra eller inte. Men det visar sig. Har nu under kvällen mailat in resultatdelen till vår handledare som ville läsa igenom det imorgon. Skulle ju bara typ lägga mig ner och dö nånstans om han skulle tycka att vi är helt ute och cyklar. Men nu ska jag försöka att inte tänka så. Ska väl upp till honom och höra vad han tycker någonting under morgondagen. Så snälla människor där ute: håll tummarna för att det går bra för oss! Vill bara bli klar så att jag kan slappna av resten av helgen. Vill åka upp till Umeå på lördag och kolla på innebandy och eventuellt festa någon kväll i helgen och kunna känna att man är klar med uppsatsen och fira detta. För blir det kompletteringar så känns det ändå som om att det inte skulle vara alltför jobbigt, då vet man ju i alla fall vad det är man måste ändra på.

Fy vad mycket jag skriver, behöver väl skriva av mig lite antar jag då fingrarna bara far runt på tangenterna. :)

Men ha det bra, sov så gott!
På återseende, och glöm inte: HÅLL TUMMARNA!


*BiG HuGs* /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0