Känns helt okej...skumt..

Nu ska jag snart ner till stan och möta upp mämii. Eventuellt ska jag kanske träffa på min underbara lilla Ängel Vickis en sväng också innan. Vore trevligt men får se vad det blir :)

Jag känner mig rätt okej för tillfället, har inte tänkt alltför mycket, vet inte om det beror på att huvudet har fått någon typ av blackout pga för mycket tankar som snurrat runt i skallen på mig. Men jag ska väl inte spekulera för mycket kring det utan istället njuta av att må 'okej' för första gången på några dagar.

Ha en trevlig fredagskväll gott folk.
På återseende!

*BiG HuGs*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du kom o förgyllade tillvaron på Olearys med ditt vackra ansikte! Älskar dig vännen!

2008-10-11 @ 17:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0