Oj oj oj...

Eller vad ska man säga efter att ha suttit i skolan mellan 9-19.45? Fy fabian vad många timmar att spendera i denna kalla skola egentligen om man tänker efter. Fast tusan vad duktiga jag och Olle har varit idag. Vi har fått en hel del gjort och det känns fan skönt. Fast jag ljuger om jag säger att vi snart är klara, för det är vi inte, inte på långa vägar. Men vi har kommit en god bit på vägen iaf. :)

Nu sitter jag hemma hos Ethii, var bara hem och vände så tog jag bussen mot Nacksta där jag nu befinner mig. Ska snart hoppa in i duschen tänkte jag. Sen dra på sig nå mysiga kläder och krypa ner i sängen och bara krama om min ängel. Ska kolla på Criminal Minds också, bra grejer de :)

Sen imorgon är det till att dra sig upp ur sängen och infinna sig på skolan till kl 9.00. Hatar att vakna tidigt.....
Men det är lika bra att träffas i tid så behöver man inte sitta på skolan lika länge imorgon, för det tänker jag inte göra. Imorgon kväll ska man bli flätad av Ethii för att kunna få till en afroliknande frisyr till på lördag då Lisa ska ha födelsedagsfest. Alltid kul att variera frisyren lite:)

Nu ska jag vara social, får duscha efter Criminal Minds då det börjar om 15 min. Men ha en trevlig kväll gott folk. Hoppas allt är väl med Er denna hemska höstdag med regn och allmänt tråkigt väder.

BiG HuGs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0