Söndag 12/10

Nu har man gjort sig iordning för en dag på skolan. Laddad? Njaääe, vore väl att överdriva. Har till och med hunnit med att plocka undan alla kläder som legat utspridda på mitt rum, fast det ser fortfarande förjävligt ut rent ut sagt. Fast tänkte gå igång med dammsugaren när jag kommer hem sen ikväll. Så lite ordning och reda håller det kanske på att bli med mig nu till slut, hoppas kan man ju alltid iaf..

Sen ikväll ska jag äntligen få träffa min Ängel Ethii igen, känns som tusen år sen vi sågs nu. Damen kommer nämligen hem från Östersund idag så ikväll är hon min, bara min :)


Love U Bejb!


Uppdaterar väl ikväll skulle jag tro, så får ni veta om jag och Olle kommit någonvart med vår "kära"  c-uppsats.
Ha en bra dag!

*BiG HuGs*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötnosen min, du kämpar på med uppsatsen, tänker på dig. Ha det underbart med Ethi ikväll o hälsa henne så hoppas jag vi ses i veckan här! Älskar dig!

2008-10-12 @ 13:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0