Söndag än en gång.

Nu har det gått ett tag sedan jag skrev sist. Kommer inte ens ihåg när det var, man har ju ett minne som sviktar kraftigt för tillfället...hmm..

Helgen har varit nice iaf. I fredags var jag på skolan till typ fem eller nånting, sen var det en trevlig kväll hemma. Var med mamsen o Micke, Evin, Ethii och sen kom lilla Jazz lite senare oxå. Sjöng singstar, satt och snackade och hade det allmänt trevligt. Massa myspys helt enkelt :D
I lördags tog man en fika med en underbar arbetskamrat och jag skrattade så att jag nästan fick ont i magen, sen var det innebandy, slutade tyvärr med förlust... Hem fort som tusan då jag skulle göra mig iordning för att dra på födelsedagsfest hos Lisa.  Var skittrevligt. Kom ändå hem i hyffsad tid då man klev upp kl 8 idag för att få se sin lillsyster spela innebandy igen för första gången på 1 år uppe i Härnösand. Och det var great det, hon är så duktig och det var så kul att få se henne på planen igen. Stolt storasyster, det vet du Lil'Sis'! *Love Ya*
Och dom vann ju också, 8-4 så de var kul. Sen raka vägen från en idrottshall i Härnösand till en annan idrottshall i Skönsberg för att återigen kolla på innebandy. Slutade dessvärre med storstryk men stundvis var det en grym match. Och som den huliganen man är så har jag gapat och fört oväsen omkring mig vilket har resulterat i att man nu är lite småhes. Hehe, men men det är smällar som man får ta när man inte kan hålla igen truten :P

Nu sitter jag hemma hos Ethii, hon ska åka ifrån mig och Sundsvall tidigt imorgon bitti under 2-3 veckors tid för att fixa sitt körkort. Tusan som jag kommer sakna henne....men sen när hon kommer åter så får hon skjutsa runt mig i en bil eller nåt :P *tihi*


Är man snygg så är man.
Kommer sakna dig bejb!


Imorgon är det plugg återigen, har varit sjukt skönt att inte ha suttit något alls med uppsatsen i helgen, har verkligen behövt den där pausen. Nu är det nya tag som gäller, för vi ska fan vara klara om 8 dagar, Och då vill jag fanimej vara nöjd med den också! Så nu är det bara sitta och bli ännu dummare i huvet än jag redan är, men fan, det är ändå värt det hoppas jag. Kommer få göra min sista praktik inom psyk också föresten, fan va nöjd jag är med det, jag slipper kirugin ;D

Ha det bra gott folk. Ska inte dröja lika länge innan jag uppdaterar nästa gång.
Gonatt och ta hand om er!
*BiG HuGs* /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0