Söndag kväll/natt

Satt på skolan i ungefär 5 timmar idag, Fick vi något gjort? Njaäe, känns inte som de...eller egentligen så fick vi väl lite gjort med fan så långsamt det går....blir knäpp...Så imorgon är det bara att ha kroppen laddad med energi att sätta sig med alla dessa "underbara" artiklar och se till att få den här förbannade uppsatsen gjord någongång, fasen det är bara 14 dagar kvar tills vi ska lämna in den...*stressad*

Sen åkte iaf jag och Mamsen och hämtade Ethii på tågstationen vid 19-tiden. Så underbart att träffas igen, har saknat min bebis :) Så vi har myst och kollat på tv o grejs...noppat ögonbryn har man också gjort på tösen. :)
Nu ska jag mysa vidare med min lilla ängel.

Ha det så bra!
Go´natt!

*BiG HuGs*


Kommentarer
Postat av: katja

hejsan ida!



ville bara kika in och säga att jag saknar er allihopa grymt mycket! hoppas allting är bra med dig! hälsa jeanette och micke. :)



kram!

2008-10-13 @ 14:00:44
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0